مشاور روابط عمومی را چگونه انتخاب کنیم؟
مشاور روابط عمومی را
چگونه انتخاب کنیم؟ ترجمه: عادل میرشاهی برای انتخاب یک مشاور
روابط عمومی ابتدا تصمیم بگیرید: ·
چه نوع از خدمات و مهارت ها را نیاز دارید؟ (لابی گری، مدیریت مسائل، روابط
رسانه ای، کمک های بازاریابی، ارتباطات کارکنان، و غیره) ·
این که آیا شما ترجیح می دهید با آژانس های بزرگ کار کنید یا با آژانس های
کوچک؟ ·
فعالیت هایتان در چه حوزه ای (محلی، ملی و بین المللی) است؟ ·
آیا دنبال مشاوره با استانداردهای پیشرفته بین المللی هستید؟ آنگاه می توانید بنا به
نیازتان مشاوران را از موسسات روابط عمومی درخواست کنید. آنها عموما مشاوران خود
را بر مبنای استانداردهای کیفی مشاوران ارزیابی کرده و مورد مناسب را به شما برای
مشاوره ارجاع می دهد. با ثبت نام در موسسات
روابط عمومی می توانید از تخفیف هایی که توسط موسسه ارائه می شود استفاده کنید و
ضمن آن از کیفیت مشاوره ها به تفکیک زیر آگاه شوید: ·
سطوح خدمات پاسخگویی ·
سیستم مناسب برای حل اختلافات ·
برنامه روابط عمومی با کیفیت ·
شیوه های اخلاقی مشاوره هایی که از طریق
موسسات ارجاع داده می شوند با توجه به کدها یا منشورهای اخلاقی موسسه تضمین می
شوند. و حداقل یک سال مدیریت اجرایی و اعضای موسسه بر مبنای کدهای اخلاقی نسبت به
شما تعهد دارند.